مزایای جراحی زیبایی واژن

فواید جراحی زیبایی واژن :

بانوانی که جراحی زیبایی دستگاه تناسلی را انجام می دهند علاوه بر رفع مشکلات پرینه و شل بودن واژن مشکلاتی که در واژن وجود دارد را می تواند رفع نمایند فوایدی که جراحی زیبایی واژن در دارد را در ذیل بیان می کنیم :

بالا بردن رطوبت واژن

تحریک کلاژن سازی واژن

جوانسازی واژن

درمان مشکل افتادگی واژن

زیبا ساختن واژن

درمان مشکلات بی اختیاری ادرار و مدفوع

درمان مشکلات خشکی واژن

روشن کردن پوست ناحیه تناسلی

قوام بافت های واژن (افزایش مقاومت بافت واژن)

حجیم سازی لابیاها (در مواردی که لابیاها بسیار کوچک می باشند )

جراحی زیبایی واژن با لیزر

لیزر واژینال جدیدترین روش جوانسازی واژن :
جوان سازی واژینال با استفاده از لیزر :
در طول دوره یائسگی دستگاه تناسلی زنان مانند دیگر ارگانهای بدن دچار تغییراتی می شود که این تغییرات سبب اختلالاتی در زندگی اشخاص می شود .
با کم تولید شدن استروژن دستگاه تناسلی تحت تاثیر قرار می گیرد . در سن 40 سالگی و بالاتر از آن 50 درصد بانوان علائمی مانند آتروفی تناسلی را که به شکل چشم گیری کیفیت زندگی زوجین و رضایت جنسی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد را تجربه می کنند .
با بالارفتن سن دیواره واژن ، کلاژن خود را به شکل ناگهانی از دست داده و نازک می شود ، با بالا رفتن سن آتروفی تناسلی ازخاصیت کشسانی طبیعی و جریان خون دیواره واژن کاسته می شود ، در نتیجه کاهش ضخامت و کشسانی واژن رخ می دهد ،این تغییرات سبب شده که افتادگی و شلی واژن تشدید شده و در موارد بسیاری باعث بروز مشکلاتی در روابط جنسی و بهداشت فردی می شود .

مزایا جوانسازی واژن با لیزر :
جوان سازی واژن با لیزر دارای فوائد خاصی است که عبارتند از :
1- در مدت زمان کوتاه عمل صورت می گیرد (زمانی تقریبا مابین 10 الی 20 دقیقه)
2- غیرتهاجمی و بدون درد روش
3- ایمن ، کم خطر ، بدون هیچ گونه عارضه جانبی
4- در هر گروه سنی برای زنان مناسب می باشد
5- روشن کردن دستگاه تناسلی خارجی و لابیا
6- برطرف کردن سوزش واژن
7- برطرف کردن قرمزی واژن
8- ماندگاری نتیجه عمل به مدت طولانی
9- برطرف نمودن التهاب واژن
10- قابل استفاده برای همه اشخاص حتی اشخاص مبتلا به سرطان پستان
11- بهبودی کامل بیماران
12- رفع چروک خوردگی واژن
13- تنگ کردن واژن
14- بهبود وضع ظاهری واژن
در گذشته فقط با استفاده از جراحی های لابیاپلاستی و واژینوپلاستی پزشکان و جراحان متخصص زیبایی می توانستند به زیبایی و حفظ ظاهر دستگاه تناسلی زنان اقدام کنند ، اما امروزه با استفاده از لیزر درمانی که یک روش غیر تهاجمی و بدون درد می باشد می توان دستگاه تناسلی زنان را زیبا کرد .
بانوان عزیز می توانند جهت اطمینان سلامت خود از یک پزشک متخصص کمک بگیرند ، پزشک پس از انجام نمونه پاپ اسمیر و معاینه واژن تشخیص می دهد که جوان سازی صورت گیرد یا خیر
جوانسازی واژن تاثیر به سزایی در زیبایی دستگاه تناسلی دارد ، هم چنین سبب افزایش بهبودی زندگی شخصی و اعتماد به نفس شخص می شود .
مراقبت های قبل از استفاده از دستگاه واژینال :
1- معاینه توسط متخصص زنان
2- در صورت وجود عفونت در ناحیه دهانه رحم و عفونت واژن قرار گرفتن تحت درمان
3- انجام آزمایش پاپ اسمیر
4- در صورت نبود مشکل انجام لیزر تراپی
5- در نهایت انجام لیزردرمانی
از مزیت اصلی جوان سازی واژینال با لیزر عدم نیاز به بی حسی ، مسکن و عدم خونریزی در حین عمل می باشد .

درمان شل بودن واژن

کوچک نمودن لابیاها (در مواردی که لابیاها بسیار بزرگ می باشند و دچار افتادگی می باشند)

عملکرد روش های عمل های  جوانسازی دستگاه تناسلی :

در اغلب  روش های لیزر واژینال نیاز است ، که ابتدا واژینال را از جهات مختلف پزشک متخصص زنان بررسی نماید ، سپس در مواردی که نیازمند کلاژن سازی و بالا بردن مقاومت بافت واژن و حجیم سازی لابیاها است ،از یکی از روش های جهت جوانسازی نظیر تزریق ژل ، تزریق چربی و یا PRP را انجام می دهند ، در مواردی هم که نیاز به تنگ کردن واژن یا کوچک کردن لابیاها و یا روشن کردن لابیاها است می توانند از لیزر مونالیزا تاچ (لیزر CO2) استفاده نمایند .

برای رفع مشکلات  خشکی واژن ، بی اختیاری ادرار و مدفوع و یا مشکلات واژن پزشک متخصص زنان یکی از روش های ذکر شده در بالا را تعیین می نماید .

عملکرد تمامی روش های جراحی زیبایی واژینال بدین گونه می باشد که ساختارهای دستگاه تناسلی را مجددا فعال می نمایند ، در روش های جراحی زیبایی واژن هدف ، درمان عملکرد نامناسب سیستم دستگاه تناسلی است و یا مشکلاتی که با گذشت زمان در آن ایجاد شده است را برطرف نمود .

با استفاده از روش های درمانی عمل زیبایی واژن که اغلب به شکل غیر تهاجمی ویا کم تهاجمی هستند می توان بهبود دستگاه تناسلی و تولید کلاژن ، افزایش مقاومت بافت واژن ، رفع مشکل گشادی واژن و زیباسازی واژن و…را فراهم نمود .

پس از انجام یکی از روش های عمل زیبایی واژن در اولین جلسه می توان بهبودی را به شکل قابل توجهی مشاهده نمود .

استفاده از روش های بیان شده علاوه بر امن و ایمن بودن ، در اغلب موارد بدون درد می باشد .